Helt enkelt underbart'

Min dag i sumering: Underbar !

Simmade med klassen på aq-va kul, kanske inte det kulligaste men trevligt och mysigt va det iallafall. Som alla vet här i Malmö så stängdes aq.va kul begrund av dålig byggelse och renoveras nu men sen hörde jag att man skulle riva ner det och bygga ett sprillans nytt men hur lönt är det egentligen ? Ohh well man var ju bara tvungen att smita in i äventyrsbadet efter simmningen så jag, Ekaan, Bahar och batoulaan stack dit och badade i vågorna och så var det en söt lite albansk unge tror jag det va (?) som tappa bort din mamma så batouulan skrek till oss att ta in han till kanten och sånt sen kom mamman,. Du har sånt gott hjärtat Batouulan <3
Efter det så blev det rutschkanna WIE WIEE men åkte på ekaan haha hon fick panik.
Sitter äntligen här i mitt uppvärmda rum med datan i famnen som  en slags datanörd och bara chillar för imorgon då händer grejjer! Börjar 10 och ni vet va de innebär? Sova till 8 istället för halv 7 wiie.
Ska träffa Shain sen och får se vad vi ittar på antagligen gå i stan, är faktist lite nervös :$

Blev äntligen av med den petetiske killen ( kör ingen name-droping) och det är skönt, hållt på länge och nu jävlar sa jag åt han, Om du inte slutar så ringer jag polisen och så där succé de funka!
Så bye bye kommer inte sakna dig.

Dagens sweetheart: Batoouulan, som är så snäll och kmmer bli den bästa mamman nånsinn.
Dagens inte-så-mycket-sweetheart: Finns inget som kan toppa förkyldningen just nu. Ja den har blivit bättre men den  finns där och irreterar en när man minst anar..

Godnatt, people'
Remember me as iam

Kommentarer
Postat av: Baatz

Hahahhaha aaawe <3 Igentligen var det så att Mamman bad mig passa honom för att hon skulle se var dottern tagit vägen, så var ungen bredvid mig sen fick han ntt i huvuet och bestämmde sig för att gå innåt HAHA och då fick jag panik och bad er att hämta in honom :$ var själv nära på att springa in och ta tag i ungen <33

2009-02-08 @ 20:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0