Ge mig stockholm nu !

Nu har jag satt ner foten och bestämt mig för att försöka åka upp till stockholm i sommar nu gäller det bara att jobba som jag aldrig gjort förut. Det blir att söka sommarjobb men även ska man ringa maxi på ystadvägen och fråga om de behöver extra hjälp. Har saknat grabbarna Falströms och vill även hinna träffa .. you know who you are, vet att du snokar på min blogg stockholms sötaste ! haha <3.
Pratade lite kort med Elisabettan om att vi skulle ta en vecka i stockholm och bara shoppa, njuta av min underbara hemstad och helt enkelt bara ta det lungt , låter väl mysigt ? : )

---
Dagen i sammanfattning- Snöigt

Vaknade och det var snö överallt och solen sken lite här och där, så otroligt vackert det är med det vita täcket som fyller gator och hustak. Även mitt lilla tak ( garagetaket) utanför mitt fönster. Vaknade upp med ett smile på läpparna och det är tack vare DIG : )
Duschade redigt snabbt och tog bussen in till stan för att möta upp Elisabeth och sen åt vi fukost på Barista. Dyrt var det men sånt får man unna sig ibland. Efter det blev det lite ärenden. Köpte bland annat en kroppslotion som lukatr papaya från The Body Shop och örhänge från India. Pärlor och bling bling är min kopp te. På triangeln köpte vi naturgodis och torkad frukt på Hillarys och stack hem till mig för att se på film, vi såg "Disaster movie" som var en parodi på en massa kända filmer som tex Hancook, Hulken, Iron man och Juno men även Sweet Sixten serien på Mtv va även med. Den hade sina stunder men var annars så var den bara lite over the top. Vi gick en runda ut på fältet med Milou öch det slutade med snöbollskrig så vi var väldigt vackra när vi kom hem, där vi gjorde oj ursäkta JAG gjorde Smoothie med hallon och jordgubbar och sedan blev det tv : ) Mysigt till max.

Shi varför skriver jag så mycke? Kan nästa skriva en bok. Kan se den framför mig " ..."nej kommer inte på något bra namn fan då. Tänkte vara rolig nu men nej då...


Pussys
Det som göms i snö kommer upp i tö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0