"Du är så fin" tss jag vet vad du vill och STICK bara na na na

Hahahha faktist svårt att klura ut rubriker på något odd sätt.
Men idag va det iallafall skola till kvart över 3 men satt kvar och snackade med Christer ( läraren ) om valet i 3an. Jag är jävligt kluven när det gäller det!
Såhär ligger det till:  I 3an så finns det 3 inriktnimgar vi kan välja. Det finns fritid, Pedagogisk och Smbf ( Sämhällsinriktad barn och fritid) Med Smbf får man lättare tillgång till högskolan. Och jag har bestämt mig för att plugga vidare på socionom linjen på högskolan och för att komma in måste man ha bra slutbetyg, det menas med att jag måste få Vg i genomsnitt och för att jag ska kunna få det så måste jag välja något som jag tycker är intressant och har lätt för. I Smbf som jag vill läsa läser man
Natur B
Matte B
Svenska B ( läser man i alla inriktnigar)
Samhälle B
Och massa tillval.
Och jag känner att jag inte kan få så höga betyg i det. Det som jag nu tvekar imellan är just Smbf och fritid där man läser mycket fritidskurs +++ Att man kommer ha Christer i några kurser wiiee wiie!
Ska kolla runt lite och ska till syokonsulentet klockan 14.00torsdag så om ni nu kommer ihåg det så säg det till mig, tack !?
Idag har varit rätt så chill lugn dag och skolan har varit relativ okej. Glömde min plånbok i skåpet när jag skulle hem, kom på det när bussen kom ( som vanligt) så tvinga Björn att följa med mig och jaja menssaan det gjorde han. Träffade ... idag. ( skriver inte hennes/hans namn för att jag inte vill berätta) det var en rolig tid. Danke schöön.

Ska dricka upp min kopp earl grey och sen ska jag sätta igång med att plugga på samhällsprovet som är på torsdags.
Måste dock meddela en tråkiig nyhet, jag måste plugga under helgen då vi ska åka på en surprize som fam. Nilsson har fixat. Jävligt tråkiigt men sant.

You know that i am tthe ONE for you
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0