Forts 14 febuari 09'

Eftersom att jag inte kan sova så får ni ett extra inlägg om onödiga saker på köpet.

1, Melodiefestivalen - Ni kommer nu tycka att min familj/släkt är dem värsta och största töntarna i världen men ända sen jag kan minnas har vi haft en tävling om vem som går vidare till Globen. De går till såhär: Man väljer 2 bidrag som man tycker förtjänar en plats i finalen och sen om dem går till final ( båda 2) så vinner man 1 trisslott av varje deltagare som är med och tävlar. Dem tidigare åren har jag vunnit ALLA deltävlingar men iår tänkte jag " Äh, jag får väl ge dem andra en chans" så C, A,E och A vann. Grattis till dem : )

2,Fredag den 13de - Spenderades på Malmö Arena för att se på när Malmö mötte AIK. 3 minúter efter matchen börjat gjorde AIK sitt första mål.. Sedan var det Redhawks som gjorde ett mål. Det hela sluta med vinst till Malmö Redhawks som vann matcken med 6-2 .
Den enda downside var att en man som satt bakom mig eller ja snett bakom skrek, Jävla 08, [k tillbaks till Stockholm. Jo visst sånt får man tåla men endå 08 betraktas som ett öknamn typ för stockholmare och jag själv är stockholmare så tar faktist lite illa upp. Han kunde faktist säga "Jävla AIKare" istället, hade varit bättre

3, Planer för imorgon - Ni kommer inte tro era öron, Linnea Forsberg vill träna imorgon lidde chockade blev ni va? Jag är inte så stort fan av att bli svettig i en svettig lokal med mer svettiga människor men sommaren måste man tänka på. Så kommer göra upp en stragedi för hur jag ska lyckas och ja de ska gå. .

See you pussyys
We own this club tonight


BTW, JAG ÄLSKAR DIG, BABY. YOU ARE THE ONE AND ONLY !

Kommentarer
Postat av: The Dude

Älskar dig med.. hjärtat min! längtar till att träffa dig snart :P

2009-02-15 @ 00:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0