Den 14 Febuari-09'

Och ni vet vad det betyder? Ja de är nämligen den mest överreklamerade dagen på året- Alla hjärtans dag!
Jag kan ärligt säga att jag HATAR denna dag. Och nej är ingen bitterfitta som hatar den bara för att jag inte har någon att fira med, för det har jag! men väljer att stanna hemma och bojkotta denna dag med melodiefestivalen, massa choklad och mys med C,A;A- Cecilia, Anette och Annika. : ) Cyklade till hemma kväll för att hyra film till nästa vecka för då är det sportlov. Vi vet att vi är lata men men hyrde iallafall
Tropa de elite
systrar i jeans 2
och.. ngn hmhmh movie. C hyrde ps. I love you och några skräckisar. Mys de kommer det bli !

Aja får mova upp mig. Ihh den började för 10 minuter sen. Kommer sen och klagar på hur Petra förstör melodiefestivalen.

Pusssys
Respektera mig och jag respekterar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0