Woop woop !

God kvällans alla ni som, läser denna ytterst trevliga blogg

Nu är julafafton över och jag hoppas all hade de lika trevligt som jag hade.
Vi firade nere i Gislöv med hela släkten. Julmat först och sen de alla väntade på - julklapparna hhhaha låter så matariellistisk ( jag behöver en ordbok) men men. Detta är vad jag fick:

 - Vantar, riktig SoHo stil som  man kan vika upp så blir det hel vante.
 - En peace ring + örhänge i peace.
 - Trodde jag skulle fåen psykos, Fick denna av Mamma och Pappa som va på 3000 på Dell för att köpa ny dator och så säger mamma, syster och pappa, "Du kan byta denna mot en av pappas prresenter, fick ett oslagbart ansiktsantryck och nästan började gråta. De övertala mig att byta....
Svar över hur det gick sen får ni längs nere på inlägget, visst är jag busig?
 - Presentkort från VILA, har lätt de finaste kläderna
 - Dry Shampoo. Mitt hår oftast lite "fett" och jag duschar varje dag och de är inte bra. Detta tar man i då och så blir de bättre ! Vet inte om det ger en fräsch känsla men it works for me !

 - Förlåt för bilden ( ja har shorts på mig ). Fick detta stora peacemärket i form av ett halsband. Sweeet !

De var "allt". Jag är jättenöjd.

De övertala mig att byta present med pappa...... Jag tog ett de stog till min älskade man från din älskade fru.... och..och... där la de en ny dator till mig ! :) Man fattar kanske iomed att bilderna är tagna med kameran.....

Peace /L



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0