Shhteen

Känner mig superduper äckelpäckel så ska hoppa in i duschen nu.
Idag blev det först ett hemligt möte(...) sen skolan till kvart i 4. Planerna var att egentligen att dra in till sta och ha lite alonetime och köpa julklappar, köper de GRYYYMASTE julklapparna när jag är själv.. Även bokat om min körning till torsdag och uppgraderat mig till en dubbellektion, oj oj det går fort undan !

Dagens låt som snurrat i mitt huvud hela dan är ingen mindre än: I can tarnsform ya - Chris BREEZE ft Swiss Beat och Lil´Weezy. Grym låt eller vad tycker ni?

Duschen viskar mitt namn och jag besvarar den så Din mamma har mustasch HAAAJ ! 
 
Peace/ L ♥

Dagens ord: Shteen sliten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0