Raaalllo !

God morgon. 
DAGENSLÅT IDAG ÄR KUN FOR MIG - MEDINA  ♥ Tycker då att den danska versionen är betydligt mycket bättre än den engelska.
Asså de är inte alls kul att inte ha någon kontakt med omgivningen.
Ska nog få mitt nya simkort idag, håll tummarnma !
Har precis varit ute med min kalkon och de är verkligen inte kul att gå för så halt det är det är inte alls kul ! Trilla inte denna gången men det kommer väl, just wait !
Bloggen börjar blir lidde tråkig och jag vet inte hur jag ska "muntra upp" den på bästa sätt. Jag vill inte vara som vissa bloggerskor som provecerar för....
------
Detta skrevs 12.00 idag och datorn lagga så de läggs upp 2 inlägg i ett, got it?
Jag fick som sagt mitt kort idag, sköönt. Känner mig lite mobilberoende.
Jag hatar verkligen att Malmö är så litet, alla känner alla. Som att en föredetta känner en killkompis.. Härligt. Malmö kommer alltid vara en stad för mig, no matter var jafg flyttar.
Idag åt vi som sagt julmat och de var fasktist otroligt gott är så mätt så mätt.
Mamma är ute med Kalkonen, pappa sover framför tven och tjatade om att mamma skulle köpa en högtalare påvägen ut? Han är gullig i sömnen. .  och min instinkt säger att Cecilia också gör det.  Har gjort fred med kusinen för come on, de är jul! På julen ska man inte bråka. Och kan inte vara arg på henne för länge, är inte den som ältar allt i hundra år. Och hur trevlig stämning blir det om de är 2 eller 3 som är sm,å bitterfittor på varandra. Njjaa inte så kul.

Ska upp till min syster, dricka upp min sista Baileys on the rock och se om de finns något sevärt på tve. Imorgon är det julafton och hoppas alla får de som de önskar och jag är övertygad att jag kommer bli det !

Vad är ert bästa julklappsminne och de värsta?
Kul att veta.
Mitt bästa var när jag fick mitt bankomat kort för typ 2-3 årssen (tsss) och de värsta eller sämsta va när jag fick Kvarteret Skatan på DvD, okej om de va en så hade det varit spänmnande men två ! hahaha

Peace/ L ♥
Vakna med att dra på smilbanden. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0