Play it on repeat

Shululu ni som kollar lite då och då på min blogg om mitt såkallade enkla svenneliv i Bunkeflotoown, just playin.
En sak som jag hatar, verkligen riktigt HATAR är buss 34 som alltid ska vara så grymt seg. Vämtade idag i 20 minuter på att busshelvetet skulle komma och jag kunde somna lungt till min musik inprssat i öronen. Gud va smutsiga glasögon jag har! Helt fläckiga aja importent stiff !

Visst är det rätt så skönt att bara vara hemma en fredagskväll och bara ägna sig åt sig själv och ens kära vän - tv. Life is great !
Imorgon blir det städa till hela slanten, säger man så? Så har en plan! Stanna iupppe jätte jätte sent och sen sova bort dagen eller ja den delen som ska städas. Kan ju inte skulle  på att jag är bakis de håller ikke.
Får se vad som händeer.

The song of the say is Pitbull ft Kristina Debarge-Furtue love
Ni som hatar, jag älskar er !
Peace/ L ♥
Dale !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0