Och då vare de bli snö..

Jag HATAR SNÖ! Visste ligger det fint glittrande på marken men sen är det bara slask och kallt. Gud vare den som börjar kasta snöbollar !  Anledningar till att jag hatar Snö:
1, Man går som man har fått något i rumphhaan pga att de är så halt.
2, De är så himla kallt!

Angående inlägget igår, så stämmer inte mina efterforskningar, fick ja rätt på det !
De är såhär att en nassebrasse (50/50) här i bunkeflo och där har man skrivit de Välkomen hem jävla nasoistsvin på den vita vägg som är vid han.
Så min fråga är, är det rätt eller fel att hänga ut en Nasist på det sättet? Va tycker ni?

Dagens låt är en låt som väcker många minnen från Sundsbro, minns ni när den videon om Sundsbros H''or spreds snabbt över youtiube ? Soundtracket är så himla bra faktist. So here you go: 
Nuttin Go No So - Dj Mummy ft Sean paul. Cheeecka in den !

Back to work, puss puss

Ni som hatar, jag älskar er

Peace / L

Kommentarer
Postat av: Sarah, Kliiintan

nej älska snö :D

2009-12-18 @ 15:17:20
URL: http://ohgoosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0