Jason Derulo ! Furtureman

Hörde igår från mamma att några nassesvin har skrivit "VÄLKOMEN HEM NASISTJÄVLAR AFFA" AFFA står då för Antfacistisk Aktion nere vid Villiamspark här i Bunkeflo. Den första synen jag ser när jag sakta med trött går hem från bussen är hakkors på stolpar, ordet Hora på de bruna staketet och de olika jävla klistermärkerna från Nordisk.nu som jag hade ingen aning om vad det var, men det är såklart samma syfte och de klistermärken river man alltid bort men de kommer alltid nya ! Spionerar dom eller ?

Okej nu whats up with the title, Jason Derulo ! Furtureman. Jo de mina vänner ska jag få lov att berätta för er. Fick upp öronen / ögonen för Jason när den mmm whatcha say, ofcourse you did.. Kan ni tänka er musiken i ert huvud? De gör jag. Sökte på killen och hittade ett par bra låtar så som Fairytale, Riding Solo, Key to my heart och såklart In my head ! Killens röst är så skönl arrrgh lite småkär i Jason men ingen tar min blivande exman Pitbulls plats ♥♥

Det var allt för mig
Snart väntar dagens avsnitt av PH (Pocahontas?) och idag väntas Pandoras Ask, alla smarriga detajler kommer. Okej ! En del bloggare i bloggeliten ( syfter kanske på en blond bloggare, NO SHIIIT) Tycker att PH är fullt av horor och patiska människor men kom igen ? De är ju det som är kul ! Att se en massa rondom människor göra totalt va heter de utlöje? avlöje? av sig själva, thats the hole idea. Och jag älskar Skvaller och intriger, så its a match made in heaven.

Nu var det verkligen allt för mig

Justede dagens låt är ingen mindre än: Glamorousa - Mc. Marcinho

Tredje gången gilt ?

Peace/ ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0