Jag behöver en redig paus !

Skolan, bara 3 dar kvar men jag vill att tiden ska gå i 180 så de blir fredag nu! !
Har än sålänge skrivit 4 sidor på de Psykosociala och marginalen är att man ska skriva 6 sidor ( är bara på fråga 4 av 7) Ni flesta säger kanske: Men ey mannen... okej så säger ni kanske inte men GREJEN är att jag skriver sjukt mycket och blir aldrig nöjd men aja de fixar sig . . Optimist til max !

Denna veckan hittade jag 2 bilder som är från the old times som väcker både bra och dåliga minnen, som tur är de mest bra

Den Första : 


Bästaväns 16 årsfest. Va den tiden då jag va vän med My och Anna. Visst saknar man just den tiden men skulle inte vilja ändra något. De går bra nu. Elissa är då hon med de fina blonda håret med slingor i.

Den Andra:


Posartiden och de håret, vad tänkte jag med ! Tror vi (Kliintan,Helena, Anneli, Chris och Marina) skulle se snövit på hipp. Gammal med gammal vänskap rostar aldrig.


Peace/ ♥♥

Kommentarer
Postat av: Sarah, Kliiintan

hihi, aldrig foppan <3

2009-12-15 @ 22:48:14
URL: http://ohgoosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0