Im riding Solo

Well, här är jag igen efter en dryg uppdatering.

Igår (måndags) var jag på premiär av en ny serie som ska sändas på Svt. Serien är gjord av Anders och Måns och kommer inte avslöja för mycket utan va tycker ni, Superhjältar i guldiga dressar? En svart man instängd i källaren ? eller Dispyt mellan postmannen och en man i guldiga tights ? Its really good.

På premiären bjöds det på skumpa och salta pinnar och några dammsugare och träffade på de två söta tjejerna Suuz och Cynthia, så vackra i verkligheten, bild kommer uppp senare.
Prämiären var super, Annika och jag delade en pizza på Piccolo Mondo på hörnet av stortorget och drack en öl och sen premiären !

Living like a star! Yes we like.

Jag ångrar INGET jag sa innan, för allt är sant. Förlåt om du tyckte det men de e bra du tyckte de.

Idag blir det att slkriva klart psykosocialt Arb.

Peace/ ♥♥

Ni som hata, jag älskar er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0