Im done with you

Kan inte uttrycka så illa jag tycker om dig just nu, ditt beteende är inte acceptabelt någonstans. Att sitta och böla för att du inte kommer i tid till en fest så som att hela ditt liv rasar, de är bara patetiskt.
Att du kommer till oss i endast träningskläder medans alla är finklädda och skyller på att du har sovit bort hela dan och att du ska fixa dig sen och sedan säger "dde fucka sig" snälla sluta med de !
Att min pappa slavat i köket en hel dag för att göra så god mat till os som möjligt och de e så du visar din tacksamhet?

JKag skulle vilja säga att jag är förvånad men de är jag inte.. Jag älskar dig men respekterar dig lika mycket som du respekterar oss.

Tänk innan du agerar.

Kommentarer
Postat av: sarah

sista lilla, du gör mig orolig <3

2009-12-13 @ 21:12:11
URL: http://ohgoosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0