Girl, tell me where you at !

Im home, where are all the homies at ? Vissa är väl ute och festar som vanligt (tsss), vuissa av er är väl ute och lullar på stan eller sitter på en skolgård och super, för att ni inte kommer in någonstans men så är livet ! I hear you, i've done it. Tiderna med Annica och de andra hahhaha. Och ni andra kanske sitter hemma och har lite kuckel med pojkvännen/flickvännen ? Do it, and do it goood.

Som ni märker är jag ganska pigg och utflippad men det är så de ska va ? Jag har en tendens att skriva snabbt och då blir det kanske lite stavfel här och där. Men ta det på samma sätt som med skånskan va?
Nicka och le, nicka och le
Seriöst, skånskan är charmig men bara om man snackar Malmöitiska och inte typ trelleborska, Svalövska eller Perstopska eller klippanska. Hahah där snoffasde jag till de va ?
I trellebog säger man sakr som van (ordförklaríng: Vatten) och himma (ordförklaring: Hemma) inte sån bonnespråk här i kära Malmö nä ! Stockholmskan kan slänga sig i väggen, göteborskan där alla heter glenn kan pilla sig i navlen! Skånskan är fan oslagbar. Stockholmarte och göteborgare klagar över att " uuuuuu ni pratar så grötigt, och man hör inte va ni säger" men då svarar jag ! Vi vill inte att ni ska förstå, vi trivs bra såhär.
Född i Stockholm, älskar min "hemstad" Men fan Malmö är oslagbart ! Eller va säger ni?

Stört mig helt mycke på att ungarna här redan börjat smälla upp deras raketer, hatar raketer ! Kommer stänga in mig på Nyårsfesten när alla går ut och starta min egna lilla fest. En med utan raketer. Dricka skumpa och leva livet fullt ut !
Mmmm nu tryckte jag på fel knapp och publicerade inlägget som icke va klart....

Idag har jag varit en sväng om körskolan och sedan stan och fikat med Louise : ). Är fortf mätt efter fonduen igår.. Spyr nästan vid synen av mat. Men sen var vi en sväng om "vuxen apoteket" och handla lite skumpa och vin.
Vad ska ni göra imorgon ? Någon som har planerat att bli magpumpad ?

Peace/  ♥

Dagens låt: Celebration . Madonna "uuurrrk" ft Akon (prod. David guetta)

Kommentarer
Postat av: Sarah, Kliiintan

Vill du veta hur mitt nyår var?

Liggandes i sängen i 39.3 graders feber & spydde hela natten innan (y)

Mysigt ellerhur? :D

Jag somnade 00.10 mohah, klå de ;)

2010-01-01 @ 11:28:59
URL: http://ohgoosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0