Ett vittäcke över Sverigeland.

God kväll, god kväll. Igår blev det jullov och det firades med att man först åt på en härlig bistre med Louise och hennes pojkvän, Stoffe. Drog hem till Louise och kollade på Flickan som lekte med elden och drack övergod Moccalatte. Jag vill ha sån maskin !

Vid 10 fick vi skjuts in av moster. Tack återigen <3
Satte oss på Bk en stund (dryyyygt) och gick sakta mot Hipp, sista dagen på I ♥ PARTY  ! Men på måndag startas GOD BLESS MONDAYS på Etagé se inte till att missa det ! hursomhelst kom vi in rätt snabbt och rusade eller gick med blicken mot baren, låt krökningen börja ! Väl där inne träffade jag Sarah, Helena,Johanna,Chris och en annan massa tjejer. Även Adel och Omid va där : )
Louise stack hem tidigt :/ ångrar lite att jag inte följde med henne men men. Japp efter det började de gå vilt till ! Kommer icke säga något så låt fantasin flöda när ja skriver ner dessa stödord och skriv gärna vad ni trodde hände - En alban - mobil - Chiniiiesboy - högtalaren. There you havie it kids.

Idag är de Lördag (Ohno allvar) och mamma och jag har precis sätt Robinsom med Paolo Roberto som programledare, uuuuuchhe. Han är även med och spelar sig själv i Flickan som lekte med elden och är verkligen en överkass skådespelare ! Jag brås på pappa på långt håll, tar över hans hat eller ogillande av personer.
Har bara tagit det lugnt idag, ibnte bakis eller något sånt men skönt att ligga under täcket och göra vad man vill. Imorgon ska man antagligen hämta min mobil hos Batoul, tack igen sötnos ♥ och ut till Lagunen på en långpromiis med mamma och millle. 











Tack för en trevlig kväll tjejer och killar ♥♥

Peace/ L♥  Vi ses ut i snövimlet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0