En sån man har när man är liten

Bara 5 dagar till julafton !

Är det någon mer än jag som älskar Malmös väder idag? Mycket snö och inte så värst kallt. Yes i like it very much.
Får sån julkänsla över när jag ser mammas stora hög med julklappar. Julen handlar tyvärr om girighet men de ska de inte vara ! Julen ska handla om Familj och Vänner som samlas och har en rilktigt mysig jul tillsammans. Vår familj ska fira jul i Gislöv, Trelleborg och längtar redan efter morfars brantevik och tivoli sill muuums ! Och sen efter den goda Irish Coffee jag äntligen får dricka. Ska ta en runda till Lagunen med milouski och mamma min, så han och (jag) får leka av oss i snön efter de blir det mobilia och att hämta min mobil hos Batoul  ♥

Får se vad kvällen har att erbjuda, paketinpackning maybe?

Grattis till jullovet alla ni som antingen är ute och åker pulka ( man blir aldrig för gammal för de), myser i soffan under en filt med varm choklad, kaffe, te och en varm brasa eller ni som är någonstans varmt under lovet eller ni som åker till staden och ska inhandla de sista presenterna för julen. Det här är till er.
Vad ska ni göra över julen ? Något spännande kanske, ny flirt i vintermörket kanske ?
Vi vill alla veta (jag) vad som hände på Hipp i fredags. Fick någon hem en fin snygging, vem blev fullast eller vem skämde ut sig ?

Puss Puss från en Glad Linnea

Dagens låt är - Mer jul med Adolphson ft Falk. Enjoy !

Peace/ ♥


Kommentarer
Postat av: Sarah, Kliiintan

Haha vill vi verkligen dra upp allt som hände i fredags ;D

2009-12-20 @ 14:52:44
URL: http://ohgoosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0