Dale !

Borde inte ens sitta här, mitt psykologi uppgift kallar tyvärr..
Jag kan sitta här och prata dagar in och ut vad jag har gjortoch inte gjort men hur intressant är de på en skala mellan 1 och 9? (Sifferköpinge replik) ! Så om jag skiter och skriver på ett tag så är ligger jag inte i ett krök och ropar på hjälp utan de finns inget intressant att skriva om.
Men jag har varit i skolan idag ! Och det sög daze, känner mig så fruktansvärt trött i skolan och längtar till hemmet där ytterligare några timmar spenderas med plugg och förberedelser för dagen. Här man ska säga, ähh Linnea de är mindre än 2 veckor till lovet juuu. JAG BÝR MIG INTE lalallala.

En låt som spelades repeat i min mobil idag var: Pitbull- Pealy Gates. Har rymt in i musikens värld och till o med sjungit den Go girl med Pitbull ft Trina och DEN är lidde pinsam och sjunga på bussen.

Ska ta och börja med Psykologin så ja kan sova sen.

Peace/ L ♥

Ohhh shit! jag satt på te för en dryg kvart sen, Jisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0