4 december

Nu rullar in till den 4 december och det är fredag idag !
Kom till skolan klockan 8 och skulle skriva judendomsprovet och jag börjar igen 10 (!), sitter i bibloteket och dricker min frukost: Julmust från Apotekarens. Frukost isn't soo me.. Skämt och sido.

Babyysista (Kliintan, jag skriver om dig !) och jag ska redovisa kommunikationsaken och jag har skuldkänslor för att jag kanskle inte bidragit så mycket..... Men du vet I return the favooor !

Efter skolan blir det justera mina glasögon för de är tydligen fel inställda men jag känner inget. Aja don't ask me. Ikväll blir det en redig köttig middag, gud va konstig och äckligt de lät men C är inte hemma och då ¨får man passa på! Pappas goda mat ♥ ♥
Känner peppen inför en mysig hemmakväll med att däcka i soffan till något halvdåligt program. Ska se om någon av mina klasskamrater (geeekstyle) har kommit upp idag och iväg till skolan.

Klintaan kom nu va !? ♥

Dagens citat från i onsdags:
Vänd andra kinden till. !

Peace / L ♥ 

Kommentarer
Postat av: Sarah, Kliiintan

Haha, mysig hemmakväll? ;D Sure va! Planerna blev inte riktigt så om jag vet rätt <3

2009-12-04 @ 13:30:35
URL: http://ohgoosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0