1 December 09'

En helt nu månad, nya tag och förhoppningsvis chillare i skolan ! Det gillar vi ju men som alltid så vet vi att det kommer bli lite tuffare för många kurser avslutas, aja detta klarar vi !
Varit hemma idag pga av ryggen som blev konstig i fredags natt men nu är det mycke bättre. Im fit for fight !
De e allt "spännande" som hänt lilla mig, aja vem bryr sig.
Idag är det även World Aids day och alla homosexuella män kan passa på att ge blod OM de inte haft se på ett år ! Come On va e de för regel ??

Gör som jag ska senare: Tänd ett ljus för alla som dött i Aids.
Lyssna in La Roux - Bulletproof, Super bra musik från några helt random grupp. För att härma all uppblåsta ( nej va sa hon??) bloggerskor: It'ssoo me ( lägg till i huvudet att ja slänger med håret och smaskar med tugummit ) 

 Nu ska jag hoppa in i duschen och sen KANSKE och ett litet kanske städa mitt rum lite, ligga och läsa
The Lost boy av Dave Pelzer, tända ljus och bara njuta.

Vi ses imorgon alla !
Peace/ L ♥


Kärlek till mina flickor !


Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag kan se den dära bloggerska posén framför mig ;D

2009-12-01 @ 22:53:31
URL: http://ohgoosh.blogg.se/
Postat av: CECAJLIJHA!

DU! du äger icke mig! BARA så du vet s¨å står jag på mina egna ben oich lever mitt fuc*ing jävla liv!

2009-12-06 @ 13:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0