Fan, vad kommer nu , Gråa hårstrå och nedsatt hörsel ?

 Detta inlägget började jag med för 2 veckor och 3 dagar, fan vad mtt liv som en framgångsrik bloggerska försvinner sakta med tiden (??).

Nu är jag äntligen 18 och de menas ju med att många nya dörrar öppnar sig för mig. Har tatuerat mig må jag säga och är sjukt nöjd. Säg ni vad ni tycker om den, gillar att få beröm hihihi.

                                                                        

Den här lilla peacemärket är något jag har velat ha länge och så i tisdags så skedde detta mirakel. Jag gick in på Inferno Tatto på Mäster Danielsgatan och sa precis vad jag ville ha, det hela med att välja storlek och sånt gick på en 10 minuter och jag skakade som en jävel! Tattueraren som var norsk kalla in mig och jag slog mig när i den lite obekväma stolen med Elisabeth bredvid mig. Kan lätt säga att det inte gjorde såååå ont bara vissa partier. Tatueringen gick på 500 kr och är lätt värt pengarna.

Har precis skrivit Cv till Posten och får se hur det går. Älskar som sagt att skriva och skriver exakt vad jag känner, vill och står för min åsikt och har inga gränser så får se om man får en smocka tillbaks eller så.
Och ni alla Malmöbor vet vad som händer imorgon ?

Malmöfestivalen, där all kultur samlas och förenas! 
Ses på malmöfestivalen, Caio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0