Påsklov -09'

Nej nu kan inte jag hålla mig längre.. Man kan ju skirva lite vad man håller hus och vad som händer just nu men inget överdrivet då.

Definationen av påsklov enlig mig är en vecka fylld av frihet, inga bekymmer och inget tjat. Tror många håller med och visa har det sjukt chill på påsklovet.. Det är bara att gratta dem.
Påsklovet för mig består av ständig ångest över skolan och detta mår mår lite dåligt över. April/ Maj månad kommer bli/är kaos på skolfronten. Prov efter prov och inlämning efter inlämning.. Nej det är inget som man frestas till att göra ! På torsdag fyller Annica år och för att fira det så ska jag bjuda henne på middag på Elysée och det kommer bli mysigt.
Gud va negativ jag låter ! Men i don´t give a s**t.

Caio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0