LTSSI part 2

Jag känner att denna bloggen har gjort så att allt handlar om mig, att jag verkar bara skriva om hur mina dagar är och sånt. Så vill jag ikke har det ! Så från och med nu så skriver jag bara lite då och då  om saker jag tycker är viktiga att ta upp. En massa bloggar byggs på egonism och så ska det ikke vara i denna bloggen ! För ärligt tycker jag det är patetiskt och läsa och ens bry sig om vad hon eller han hade på sig i dig, vilken färg eller form på väskan de har eller va dem har för lektion i skolan. Man bör skriva om mer intressantare saker som rör folk, som människor kan reletera till eller kan säga sin åsikt så man kan ha en debatt om.
Så här går min plan ut,
Skriva när det är något som väcker folks intresse och strunta blankt i dessa små onödiga inläggen varje dag.. Ja, de kan va roligt och se på bloggar som har tips om hur man ska sminka sig eller fixa de lockarna man vill ha men annars blir det tråkigt i längden..

Så vi hörs någon gång. Håller på att se dokumentären om Josef Fritzl och självmordsbombare så ha det gött..

Caio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0