Jaha, såhär är det.

Jaa får nu se om jag använder denna bloggen, kan först och främst säga att jag är ganska sån en amatör på detta och inte tar "bloggandet" så seriöst och är inte ute efter att bli rik som bloggerska.
Är bara en vanlig tjej som behöver skriva av sig varje dag, Har mycket jag måste bli av med och hey varför inte göra det på nätet och skämma ut sig själv. Har prövat att skriva egen dagbok men sånt hjälper inte. Måste låta folk veta vad JAG tycker och tänker om saker... Jag kommer säkert dampa loss och om ni tycker jag har fel eller så så tyck gärna till : )

Kommentarer
Postat av: Cissi

HAHAHAHA! Jag är den första som kommenterar. Så det finns väl bara en sak att säga, GRATTIT SYRRAN!!!

2008-12-06 @ 23:24:16
Postat av: Zaied

hello underbar:)

2008-12-26 @ 20:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0