Tjugotredje December

ihh, om drygt en timme så är det julafton ! Låg och tänkte för mig själv, halv slumrade till men kom på tänka på att detta är mitt allra bästa år. De händelser som har inträffat och personerna jag har lärt känna. Mycket har hänt i år, jag har tagit reda på vilka som är sina vänner och vem som är bara plain simple falska. Dåliga förhållande har man också haft och man har lärt sig hur världen funkar utanför. Alla dessa händelser är inte alltid så kul att genomgå men det har gjort mig stark, har självförtroende och respekterar mig själv som jag är. Försöker inte vara någon annan för att kunna "passa" in. Jag är förvånad över hur jag behandlade det som hände i skolan, vissa tycker det kanske är överdriv men jag är stolt över det jag gjorde.
Stolt över mina handlingar i år och ångrar inget ! 2009, im ready for you, come on bring it!

Har gått med Elisa i stan idag, fikat på Mocca och bytat julklappar :) Hon fick Christmas cupcakes av mig och jag fick läppglans format som små praliner, så gulligt !
Träffade även zaied i stan : )

Varför ska natten till den 24 alltid vara seg!
Min julafton kommer firas hos M&M i trellevorg med hela galna släkten . Får se om man får vad man önskat sig och om man i nte blir stenlack på en viss person...

Ska FÖRSÖKA sova nu...

Caio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0