Sankta lucia...blablabla

Hello, Homoo Spaiens ( Stavning) shi sån geek hon är.
Its like this: Hade samhällsprov idag. Och hej vad de gick bra eller ja de känns så iallafall. Och juste fan det var lucia i skolan idag det var fint! Bara för heleneholm har dem bästa rösterna. Igår fick jag mina skolkläder och har bott i dem sen dess, vill inte byta om känns det som. Meeen efter skolan kom man hem och då hade min underbara syster gått och med milou och då slapp jag, pappa kom hem helt glad och sa att han hade tackat ja till jobbet ! Efter det kom mamma hem med en champange flaska i handen och då var det bara att fira. Åt god middag och pratade om begravningar och döden och kom på tänka på Niklas så det blev ett litet sad moment men dem andra pigga upp mig. Mamma och jag givk till ica med Milou och handla red bull, Cosmopolitan till mig och parmesan. Ganska chilldag endå.
Imorgon blir det stan med kära syster och Annica och köpa det sista till julen och sen på eftermiddagen är det 500 som gäller. Sen hitta ¨något kul till kvällen : )

Jag saknar dig <3

Caio !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0