Ohh yeah !

Godmorgon snokare :)

Vakna 10 och gick ner för att hämta frukost och i trappan stannar jag och hör en främmande röst, gick ner snabbt och såg att min kära moster var här men Bromiie ( hunden). Tydligen stannar hon hela dagen , wiie.
Sitter nu i köket försöker göra arbetet som ska vara klart imorgon men såklart e man så dum att man börjar med allt idag. De ska gå !
Ska skriva om Vänsterpartiet, Folkpartiet och Moderaterna, deras olika idelogier och sånt shii. Moder min har lovat att hjäpa mig och de erbjudandet tar man ju !
Igå var det en chill dag, träffade min underbara "bror" Zaied haha vi skulle fika på Tasty house eller ja hans kompis och han och jag kom och störde... Jag säger att jag inte ska ha något, jag har ju precis ätit en dock mindre god lunch på Pronto. Han fortsätter tjata att jag ska ta något. Jag säger nej och han går på toa men neej då han var bara och hämtade en cola till mig, You got to like him <3
aja nu får jag ta tag i nacken och fortsätta med mitt köra ( hrm..) arbete.

Caio Amigos

Kommentarer
Postat av: Anonym

FYYFAAN

2008-12-07 @ 15:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0