Narriga läppar? tror jag avstår

Skola 10.00-14.00
Om jag ska vara helt ärligt 100%, så har jag inget och skriva om. Min dag har varit trög, seg och åter trött ! Vill gärna passa på att klaga på dessa helvetes bussarna i Malmö som inte passar tiden eller bara skiter i att komma. Till exempel: Jag skulle ta 34 hem från isstadion ( skulle heja på Heleneholm när dem spela fotboll. dem blev verkligen urklassade !) men hållplatsen vid europaporten är avstängd så gick till den vid Allans korvar och den skulle komma 15.27 men kom 15.38 (!) inte bara med de, den kör förbi oss. Sån dålig stil. Fick vänta i drygt 19 minuter till. Ska man ringa och klaga eller vad ska man göra ?

Jag vill ha sommar för då ska jag fylla 18 och söka jobb på stadsmissionen. Längtar : )
Vintern kan suga gump ! Narriga läppar, blek hy och ruskigt kallt. Det enda bra sakerna är pepparkakakor, glögg, JULAFTON OCH NYÅR!!

Vilken lyx man har. Börjar 11.40 och slutar 12.40 imorgon. Sweet!

Caio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0