Living on a stereotype

-Have sex with Jerry!
Kollar på Jerry Springer på tv och its sick så sjuka människor. Ska berätta snabbt vad det hela går ut på: Att skämma ut sin partner totalt inte bara det utan att man ska ha så lite självrespekt som möjligt! Om man ska kunna komma mer ( OBS! spelas in i America) så ska man ha gjort något riktigt riktigt sjukt. Kan vara att man är prostiurad och gilla de och till att vara med i KKK och vara svart själv.. Och man ska helst bo i en tralierpark. Om du har dessa egenskaperna så kommer du lätt med ! Garenterat

-----
Skola idag 08.15-15.00
Fick reda på mitt samhällsprov som blev ett G bara men men life goes on tror jag ?
På gymnastiken fick jag reda på att jag fick tp (!) nu tänker man " jaha men tp det är ju inget att vara stolt över " men det ni det är nämligen jag! Jag hatar nämligen gymnastiken för om man har haft det i 9 år och varje vardag i skolan så blir man jävligt trött på det ska ni veta. Från att ha haft ig hela ettan så är ett G stort för mig : )

Mamma har varit sjuker idag så har varit på mtt bästa humör idag. Enligt mig själv, och vad dem andra säger vill jag inte veta. Kollar på 90210 och ska ta en liten runda med Milou snart. Imorgon blir det skola kl 8.00 kommer inte palla mig upp dock. Ska man "försova" sig eller ska man palla sig upp?
Och sedan ska man se Elisabeth i Håslöws kyrka :)
Ska väl fortsätta med mitt nu..

Caio Hombres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0