Like a star

Staan med kära syster och handlade en väldigt fin och dyr present till våran mormor och morfar but they are sooo worth it. Så nu är kontot tomt meen man är ju så smart oich har köpt alla julklappar klart nu så slipper man julstressen.
Åkte iväg till Lund för att se 500 på stadsteatern och precis min humor va det ! Hahah " Om du vill ha syfilis så ska du hångla med någon från Höllviken" känn på den Josse och alla andra som bor i höllviken ! Man fick såna kort på en historisk person och först fick jag någon författare eller nej någon högt uppsatt. Johan och Anders ( från succén "Hipp Hipp") frågade om någon som inte var nöjd med sin person och jag räckte upp handen, för jag vet inte ens vem jag var och till slut fick jag vara Mike Tyson. Det var rätt så lärande show med mycket mycket bra humor.
Ikväll har det varit en typisk familjekväll, såg på Harry Potter, ( ja, vi är lite retarted)  drack kaffe med baileys, det bästa som finns och riktigt mysigt var det fram till att pappa låg och snarkade i takt till filmen...

Godnatt : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0