Guten Morgen

Godmorgon alla ni som har fått fnyss om bloggen. Hoppas ni har sovit lika bra som jag. Somnade 3 inatt och vaknade vid 9, fett skönt !
Idag är det plugg som gäller. Ska in till stan och fika med Zaied och kanske köpa de sista julklapparna.
Vi har sjukt mycket i skolan. Såhär ser vår tid framåt ut:

Samhällsuppgift om 2 olika partier.
Engelska gloser
Teckenspråksprov
Samhällsprov.
Hur tänker dem egentligen ?
Men men sånt får man stå ut med om man ska få bra betyg

Vet inte vad jag ska ha på mig idag :P Ett ganska så stort val. Funderar att gör en stor " stilmakeover" till ngt mer bohemsk stil men stora vädskor och sånt pansmycke eller vad man ska kalla det
Här är några bilder på hur min stil är nu :




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0