: )

Jag förstår inte vad som går i dem personerna som har lagt ner mósken i rosengård. Lyssnar nu på dingata som har ett rosengård special som har gått sen igår och är idag mellan 12.00-15.00. Så man förstår hur dem människorna tänker !

Igår, fredags hade vi julavslutning som skedde i vår aula. Först så var det ett litet julspel som esterterna i 3an skapat, det var roligt och efter det sjöng kören som är över 50 personer fin fina julsånger och på den sista låten som var " Ohelga natt" så fick vi besök av en opera sångerska, det var väldigt fint.

Sen efter skolan gick man ut med milou och Elisabeth kom och år hos mig och sen stack vi och kolla på bio, The dutchess.
Kan verkligen rekommendera den. Utspelar sig i 1700-talet och Keira knightley, Ralph Fiennes, Dominic Cooper och Heyley Atwell. Väldigt bra skådespelare och så vacker keira är i denna !

Idag,Lördag så har jag och min syster städat våra gumpar av oss för ikväll kommer hela släkten på middag och vi ska spala julklappspel och dricka GLÖGG! !.

Saknar dig <3
Caio!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0